Tugce1803 bende bu durumdan müzdaribim valla bizde sadece yüzünün yarısını gördük 😀🐣 göstermiyor bi türlü eli hep ama hep yüzünde keyfine de düşkün doktor ne kadar uğraştıysa da çekmedi elini diyorum doğunca da yüzünde olacak kesin yine biz çekip göreceğiz🤭🥰