Artık şaka maka sona geldik sanırım 🐣biraz heyecan biraz korku biraz endişe her duyguyu bi arada yaşamak çok değişikmiş 🙊💙 bakalım gerçekten son 39 mu yoksa daha erken mi gelecek 🤭🥰 merakla bekliyorum sizler neler hissediyorsunuz güzel anneler 🤗🐣kaç gününüz kaldı heyecan varmı 🐣