bende yaptırdım. Ultrason ve ikili taramada sıkıntı yoktu 3 lü taramam 83 1 risk verdi. Bende çok korkmuştum başta amniyosentezden ama korkulacak bişey yok merak etme. Fish sonucu aldık 24 saatte. En kesin sonu diye onu yaptırdık. Ankara’da özel hastaneye 4750 verdik fish sonucu ile birlikte. Doktorun iyi ise amniyosıvıda risk baya düşük . Ben yaşadığımda 17+6 idik. Şimdi 27+3 üz .