balpetegiii canım kendini strese sokma bende korunmayı bırakınca hemen hamile kaldım ama kimyasal gebelikle sonuçlandı sonra her ay strese soktum kendimi olacakmı diye 6 ay boyunca olmadı en son dedim kendime unut at kafandan herşeyin bi zamanı vardr elbet dedim. O ay düzenli olarak birliktelik oldu ama 2 günde bir şeklinde önceki aylar o kadar sık olmuyodu çalıştığım için zorlaniyorum o ay kafaya koymuştum düzenli olcak diye ve o ay hamile kaldım çok şükür .Allah doğru zamanda hayırlı evlatlar versin önemli olan bu kendini yıpratma eminim ki o miniginde sana gelecek bir zamanı var dır 😊🤲