balpetegiii canım göğüs ağrısı direk hamilelik belirtisi olmuyor ki zaten bende senin gibi herseyi hamileliğe yoruyordum. Sonra hamile olduğumu öğrendim ve inanır mısın hiç bir belirtim yoktu, reglim gecikmese anlamazdım. Yani herkes belirti yaşayacak diye birşey yok. O yüzden hiç canını sıkma herşeyi hamileliğe yorup olmayınca insan çok hayal kırıklığı yaşıyor bende senin gibiydim her defasında çok üzülüyordum. Sonra akışına bıraktım çok dua oku ben çok faydasını gördüm inşallah tez vakitte anne olursun 🙏🏼