balpetegiii bende senin gibi kafama çok takiyordum canım neden olmuyor diye 8. Ayda oldu benimde ama o ay hiç aklıma bile getirmemiştim yumurtlama günlerini hesaplamayı bırakmıştım hiç kafama takmadigim bir ay da hamile kaldım hatta doktora bende bir sorun mu var acaba diye gitmiştim 8. Ayda hamile olduğumu bilmeden ama hamileymişim haberim yokmus yani diyeceğim o ki stres bittiği anda bebekte geliyor canım asla stres yapma