Alvghe ben 7. Haftama girdim doktor kesesine baktı bana göstermedi resim de vermedi çok ilgisizdi kan idrar falan aldı gerili testler inceledi herseyim iyi çıktı sadece vitamin kötü benim oda bulantılarım çok kusma falan vitamin yazdı folik asit yazdı sali tekrar gidicem insaAllah düzelir seninkinde canım