ogluileannesi Elzeminval ne güzel aynıyız 🥰 canım bulantım yok denecek kadar az, benim adete 1-2 gün kala arada bel ağrım oldu adet olacak gibi pedle gezdim hatta ☺️ Başka belirtim olmadı , sende durumlar nasıl
Elzeminval ogluileannesi bende de çok hafif koku hassasiyeti var henüz bulantım başlamadı belki başlamaz diye Ümit ediyorum 🤭 çünkü bir bebeğim daha var bazılarının 4 haftalıkken bile başlıyormuş
Dbs Ozlemyeni benimde geçtiğimiz pazartesi 135 çıktı. Sanırım şimdi 700 800 lerdeyiz. Bugün doktorumuzdan geldik çok minik bir şey gördü ama tam göremedi keseyi pazartesiye birsürü tahlil istedi ve çarşamba görüşelim dedi. Diafol önerdi folik asit ben başka bir marka kullanıyordum ağır gelir o 3.aydan sonra dedi.
Ozlemyeni Dbs bana progestan verdi degerim dusuk diye.baska hangi testleri istedi acaba😊 siz ilerdesiniz sanirim benden.sizden kopya alayim😊
ecemmp- Merveee6 canım ben progestan kullanıyorum onun da kalanı beyaz akıntıyla çıkıyor o yüzden bilemiyorum ama beyaz akıntı normal diyorlar
Dbs Ozlemyeni hemogram açlık kan şekeri üre kreatin alt/ ast total protein albumin hbsag tsh toxoplazma/gm rubella/gm tit
Dbs Ozlemyeni sanırım sizdende birdaha gittiğinizde bu tahlilleri ister doktorunuz. Gebeliği öğrenenlere rutin yapılıyormuş :)
Slnzrlll babyberry canım benim 3 kasım 4+3 de gördüm ben keseyi sen kontrole mi gitmedin? Merak ettim
babyberry Fasulyemibeklerken aynı gün bizim sizle 🤗 ben biraz geç yumurtladığım için sanırım ultrasonda belirlenecek ama şimdilik sat göre aynı
Fasulyemibeklerken babyberry bende cuma gideceğim aynı şekilde geç döllenme olduğunu düşünüyorum beta değerinden dolayı 🙏👶
Merveee6 ecemmp- anladım canım ben kullanmıyorum gene de geliyor bir de biraz temizlik yapınca kaşığım ağrıyor sen de de oluyor mu