Gamzeunal Ozlemyeni ya benim betama bakmadı mı bilmiyorum da sonucum çıkmadı daha p.tesi ogrencm enabizda da goremedim
babyberry Gizemnaz_ çok sevindim sizi geçen bir postta bekliyorum diye görmüştüm 🤗🤗 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın
Fasulyemibeklerken Gizemnaz_ Seni görüyordum kuzum kız kardeşimin gebe olduğunu duymuş kadar sevindim 🙏🙏 Rabbim sağlıkla kucağına aldırzsın
Gamzeunal pamuktenlim evet sağ taraf kasığımda çok ağrım oluyor doktor bebek yerleşmeye calisiyor normal dedi bulantim da var biraz
Gamzeunal Dbs sonuçları alamadım daha saat geç olmuştu kasıktan baktı ilk önce 4 haftalikmış daha kese gorunmeyebilir fakat bakalim yine de dedi ama kese gorundu
Fasulyemibeklerken babyberry bende cuma gideceğim aynı şekilde geç döllenme olduğunu düşünüyorum beta değerinden dolayı 🙏👶
babyberry Fasulyemibeklerken kaçtı betanız. Ben eminim çünkü çatlama takibi yapıyorduk ultrasonla sadece çatladığı gün değerlendirebildik o da son adet tarihimden 19 gün sonraydı çok da önemli değil bebeklerimiz sağlıklı olsun da 🤗
Gizemnaz_ babyberry ahhh canim cook tesekkur ederim evet test yaptim pozitifi gordum cok sukur ama daha doktora gidemedim🙏🥰
Asel-Aren 27 Ekim benimde 🙏 kan testleri çok iyi pazartesi günü yaptırmıştım ama bugun kahve akıntı oldu doktor düşük tehlikesi dedi 😭
Euphoria Elnurr Gamzeunal bende 5+3 deyim. Hiç bisey yemek istemiyorum tam mide bulantısı diyemem ama ona benzer biseyler yaşıyorum hic keyfim yok.
pamuktenlim Miniginannesiiiii darısı bize inşallah canım dua et 🥰🙏🏻 Kontrole gitmedik daha inşallah herşey yolundadır