ogluileannesi Elzeminval ne güzel aynıyız 🥰 canım bulantım yok denecek kadar az, benim adete 1-2 gün kala arada bel ağrım oldu adet olacak gibi pedle gezdim hatta ☺️ Başka belirtim olmadı , sende durumlar nasıl
Elifacer Elzeminval merhaba benimde 31 ekim bugün tam 5 haftalığız bulantı felan yok ama felaket derece adet sancıısı gibi kasık ağrılarım oluyo siz nasıl geçiriyorsunuz
Busra24 Elzeminval benim 30 ekim ama kaşık bel agrım oluyor asla migde bulantılarım yok sizde de öylemi
Dbs Ozlemyeni aaa benimde 2 kasım son adet tarihim. Nasıl ilerliyorsunuz keseyi daha görmediniz herhalde değil mi?
Ozlemyeni Dbs yok henuz cok erken dedi doktor.gec dollenme olmus betam henuz 100 cikti.haftaya bi daha baktircaz.maydanoz ve adacayi yeme icme dedi onun disinda problem yok
Gamzeunal Dbs benim de 2 kasım son adet tarihi keseyi gördü doktor 2 hafta sonra kalp.atislarina bakalım dedi insallah hayırla kalp atışlarını da duyarim
Mervestee pamuktenlim ben de aynen:)içim içime sığmıyor.karantina olunca hiçbir şey yapamamak zor.heyecanla bekliyorum doktora gidip görmeyi:)
Derin3939 pamuktenlim Ben salı günü gidicem o gün tam 6 haftalık oluyor keseyi görürüm ama kalp atışı duyar mıyım bilmiyorum 🤷♀️
hkubra55 Nurmucize ben de 29 ekim ☺️ Keseyi 4+5 te gördük. Kalbi dinlemeye 3 hafta sonra gideceğim garanti olsun diye 😂 mide bulantılarım çok az az başladı. Sende nasıl belirtiler var şuan ☺️
Kbrkksl selimsarea selimsarea Benimde 20 ekimdi 6hafta 3 günlük kalp atışını duyduk bugün :) darısı başınıza 😊
Dbs Ozlemyeni benimde geçtiğimiz pazartesi 135 çıktı. Sanırım şimdi 700 800 lerdeyiz. Bugün doktorumuzdan geldik çok minik bir şey gördü ama tam göremedi keseyi pazartesiye birsürü tahlil istedi ve çarşamba görüşelim dedi. Diafol önerdi folik asit ben başka bir marka kullanıyordum ağır gelir o 3.aydan sonra dedi.