Eva41
Happykids uygulamasına bekleriz 😇
Öncelikle sakin olun. Varla yok arasında gibi. Tedbirlerinizi ele alarak kan vermeniz daha iyi olacaktır. Yiyecek ekmeği varsa dahi baş göz üstüne diyelim ☺️ Bende oğlum 6.5-7 aylıkken gebe kalmıştım 😇 çokça hoş geldi inanın 🥰
Hayırlısı neyse o olsun inşaAllah
Bilgilendirirseniz sevinirim