Limonlimon Eva41 o nasıl oluyo kız 😄 yani abin 6 aylıkken mi sana hamile kalmış annen 😌😌 aynıyız o zaman
Eva41 Kubra_6 amin canım Allah razı olsun kendimi şimdi hazır hissetmiyorum yani ben aslında seneye bu zamanlarda planlıyordum doğum yaptığım zaman oğlum 2 yaşında oluyordu ne zaman olursa hayırlısı artık
Sedaaa1608 Eva41 hiç kötü düşünme canım Allah yardımcın olur nice senin gibi insanlar var peş peşe çocukları oluyor onlar bakıyorsa sende bakarsın ❤️❤️
Kizimveoglumm Eva41 gelen nasibi ile gelir cnm korkma hamilesin ama çok küçük daha kan verde emin ol bence hiç kötü düşünme rabbim yardım ediyor bir şekilde içini ferah tut
Zumra45 Eva41 evet var gebelık rabbım hayırlısını versin inşallah demek hakkınızda boylesı hayırlıymıs
Eva41 Zumra45 bana oğlum doğmadan önce iki kez aynısı olmuştu ama o zamanlar çok istiyordum hamile kalmayı çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım
Zumra45 Eva41 genelde boyle olunca hamıle oluyousn ama demek sız daha oncelerde de yasamıssınz hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🍁