Bsraao Eva41 gebelik testlerini. Az da olsa yanılma payı oluyor benimde böyleydi yeni bı gebelik sanırım ben bebeğimi kaybettim sonra Allah isteyen herkese versin . Varsa bı test daha yap onda da çıkarsa kesin vardir
Eva41 Bsraao pazartesi oğlumun 6 ay aşısı var gitmişken kanda veririm tabi iki gün içinde Regl olmasam :)
Yldz3 Eva41 inşAllah öyledir canım o zaman kesinlikle hakkında hayırlısı olsun kan sonucu çıkınca tekrar yaz Buraya 🙏🏻
beseranne Eva41 benim de ilk gebeliğimde böyle çok çok silikti ama hamileydim. Kutunun üzerinde ya da içinde silikse de pozitiftir gibi bir açıklama da vardı zaten. Yine de Allah gönlünüze göre verir inşallah
annepanda Eva41 yaa oyle demeyin.. annem kiz kardesimden sonra hemen hamile kaldi. Cok zor olur diye aldirmaya gitmisti. Babam demis ki bunlara vakioz onada bakariz. Sonra vazgectiler. 4. Ayda dustu.. annem o kadar aglamisti ki . İstemedim ama oda yavrumdu diye. Simdi gozunuz korkabilir ama vardır bir hayir.. belkide ilerde oh iyiki olmus diyeceksini. Biz 3 kardesiz erkek kardesimler aramda 13 ay var. Kiz kardesimle 12 yas. Dusuk olmasaydi 4 olcaktik..
Eva41 annepanda bilmiyorum ki kafam çok karışık ama olursa asla aldırmam rabbim nasip ederse vardır bir bildiği
Mericik Eva41 benim testimde böyleydi moralinizi bozmak istemem ama adetime 4 gün vardı yaptım böyle çıktı benimde. 5 haftalığım şuan
Annelerinannesi_61 Eva41 vay be benim aylardır bekleyip göremediğim çizgi 😔 Sen tabiki daha erken ikincisi için ama olsun canım ya olsun boşver üzülme sakın rabbim sınar seni
Eva41 Annelerinannesi_61 belki değilimdir tam emin değilim Regl olacak gibi karnım ağrıyor rabbim benim yerime hayırlısı ile sana nasip etsin inşAllah
Odmla_ Yldz3 hayır zararlı değil yıllarca kullandım. Bıraktım 3 ay eşim korundu ve ilk denemede hamile kaldım. Aksine olan kistlerim de yok oldu. Doğumdan sonra da kesinlikle kullanıcam ek bir faydası da cildi güzelleştiriyor
Nur-1 Eva41 birşey sorucam inanın merak ettiğimden aynı şey benimde başıma gelebilir çünkü 🤦🏻♀️ Ayıptır sorması Korunuyorsunuz ama o korunma esasında nasıl kaçıyor yani nasıl kazaya denk gelebiliyor böyle bisey merak ediyorum daha ne yapmak lazım yani korunmak için aslında. Çok kazaya bebek var biliyorum Allah aşkına bi insan kazayla nasıl kalır hiçmi kendini bilmez erkek ya kendini tutucak🙊 yada kadın bi şekilde korucak vallahi heralde büyük konuşuyorum ama çokta merak ediyorum 🙄 testiniz bu arada silik var gibi ama bellide olmaz belki bozukta çıkabilir 🤷🏻♀️ En iyisi kan verin emin olun hayırlısı olsun hakkınızda 🙋🏻♀️
Deletedmom59 Nur-1 en iyisi doğum kontrol hapı kullanmak en garantisi gerçi o da bazı kadınlara zarar veriyor
Zehra2604 Eva41 var gibi, ama bozukta olabilir, en iyisi kan vermek. oğlum 4.5 aylık hala adet olmadım ben, her ay korkuyla geçiyor benimde 😣 Allah olmayanlara versin, bebek küçükken çok zordur ikinci 🤦🏻♀️