Eva41 canım tüp bebekle olduğunu söylemişsin bak kaç sene uğraşmışsınız, istemiyorum falan deme bence varsa da hakkınızda hayırlısı olsun. Var bunda da bir hayır şimdi istemezsin bu bebeği ilerde istediğin zaman da olmazsa o zaman daha çok pişman olursun, evet bebeğin daha küçük 6 aylık ama zaten eğer şuan gebelik varsa bence çok güzel birşey bu tabi kimsenin durumunu bilemeyiz maddi manevi bizler sadece yorum yaparız ama bebek kısmetiyle gelir 🥰🙏🏻