Alininannesi35 ozlem-06atli benim ilk zamanlar çok bulantım olmuştu ama genel olarak bende rahat bi hamilelik geçirdim pandemi dışında tabii
ozlem-06atli Alininannesi35 Sayılı günlerimiz var hayırlısıyla gelsin miniklerimiz inşallah 🤲🥰 Rahatlayalım artık 🙈😂
Alininannesi35 Tugbaaelbr daha hiç sancı yaşamadım canım korkuyorum yalancı sancıyla gerçek sancıyı karıştırırım diye
NeslihannK Alininannesi35 yarım saat once bizde 38+6olduk 🥰 Şu anda hıçkirik tuttu geçmesini bekliyoruz hala kıpır kıpır son 8 gün ama gelmeye niyeti yok 🤷🏻♀️🤣
Elmaveannesi Alininannesi35 38 olduk bizde ne zaman gelcwk diye çok merak ediyorum heran hersey olabilir artik 🤣
Zeyno25-bykl Sezaryan olanlar biraz daha şanslı herlade en azından ne zamn olacagini biliyoruz ben 8 gün sonra inşallah doğum yapicam 🥰 allah herkesin yardımcısı olsun belirsizlik zor ne zaman olacağını bilmemek 🙄