Alininannesi35 Çok heyecanlıyım kızlar zaman geçmiyor bir an önce doğsun istiyorum artık sizler ne durumdasınız
ozlem-06atli Alininannesi35 38+1 günlüğüm bende 😊 Haftaya cumartesi sezeryan olacağım. Son 7 gün 👍 Hiç uyuyamıyorum. Tuvaletten çıkamıyorum. Pek tadım yok iyice ağırlaştım 🤦♀️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
NeslihannK Alininannesi35 yarım saat once bizde 38+6olduk 🥰 Şu anda hıçkirik tuttu geçmesini bekliyoruz hala kıpır kıpır son 8 gün ama gelmeye niyeti yok 🤷🏻♀️🤣
Alininannesi35 esraaarslan aynen öyle normal doğumun da sıkıntısı bu belli bir zamanı olmaması 🙈 sanki her Gelcek gibi yaşıyorum ama tıkk yok
Dilanilngi Prenslerinannesi06 38+1 bizde an itibariyle Perşembe günü dedi bize de Dr ama korkuyorum beklemek istiyorum da sizin ilk mi
Alininannesi35 ozlem-06atli inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın 🙈🙈 bende tuvaletten çıkamıyorum uyurken kaç kere uyanıyorum sayamıyorum bile her uyandığımda da doğuruyorum sanıyorum olmuyor 😂😂😂
ozlem-06atli Alininannesi35 Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏😊 Hamileliğim çok rahat geçti çok şükür. Ama şu son demler çok zor oluyor 😊
Alininannesi35 Elmaveannesi bende tık yok bi yandan hafif hafif korkuyorum sancım başlayınca telaş yaparmıyım diye doktorum 5 dakikaya inince sancı aran hastaneye gel dedi
Alininannesi35 ozlem-06atli benim ilk zamanlar çok bulantım olmuştu ama genel olarak bende rahat bi hamilelik geçirdim pandemi dışında tabii
Alininannesi35 Tugbaaelbr daha hiç sancı yaşamadım canım korkuyorum yalancı sancıyla gerçek sancıyı karıştırırım diye