Bizde 38 olduk daha önce de olmuştu bugun de oldu gece hiç durmadı bebiş sürekli toplandı ve aralıksız oluyo gün içinde de çok kıpır kıpırdı korkuyorum bişey olur mu acaba bu kadar hareket normal mi ohlamur içtim biraz sakinleşti ama yine de gidip nts ye baktırmalı mı bilmiyorum siLerde var mı böyle şeyler