Mircet Melis47- benimde çok ödemim vardı canım tuz kısıtlı kullanmama rağmen bol su içmeme rağmen benim vücudum yapıyordu yani ama doğumdan sonra geçti balon gibi söndü😂
Fatkayakaplan Benimde olmuştu doktorumun tavsiyesi bol su bol protein az tuz ve ayaklarını özellikle kalpten yukarı kaldırıp dinlenmek şeklindeydi. Protein çok önemli zaten vücutta azalan protein yüzünden su tutmaya başlayıp ödeme dönüyormuş diye duymuştum😇
Aysun1983 Melis47- gebelik zehirlenmesi hakkında hiç bir bilgim yok cnm benim sen doktoruna git bi danış derim
grmz31 Melis47- ödem hamileliğin başında bile olabilir doğuma birşey kalmamış az tuzlu ye su iç ve yürüyebiliyorsab bol yürü hareketsiz kalma benim hiç yoktu ayağımda elimde ama doğumu bir yaptım el ve ayaklarım bildiğin yanıyordu şişmedi ama bende de varmış dediklerimi yap daha fazla şişmesin rahatsız olma
Tugceasel_ Melis47- suyu yeterli içmediğin zaman olur birde tuzu çok tükettiğin zaman diye biliyorum bol bol hareket edin ayakalarınızı uzatırken altına yastık koyun 🙈
Melis47- Tugceasel_ yüksek tansiyon çıktı bende gebelik tansiyonu dün acile gittim :(( bebeğin suyuda azalmış dedi dr ilaç başlıcalar tansiyon için
Melis47- Melikeakkc acile gittim iyiki gitmişim gebelik tansiyonu çıktı bende sabah saat 5 te eve geldik doktor ilaç başlayacak
Melis47- Melikeakkc dün acile gittim gebelik tansiyonu çıktı bende 16 ya 10 du tansiyonum dr ilaç başlayacak iyiki gitmişim bebeğin duyumda azalmış dedi dr ne yapcam bilmiyorum
Melikeakkc Melis47- tansiyonunu devamlı ölç genelde ben günlük ölçerim o yüzden aklıma gelmedi çok geçmiş olsun canım. Tansiyon aleti edin mutlaka
Melis47- Tugceasel_ teşekkür ederim umarım bebeğim dayanır çok korkuyorum gebelik tansiyonu ırsıymiş annemde vardı ve çok kötü bişey sonumuz ne olcak bilmiyorum Allah’a emanetiz artık
Tugbaaelbr Melis47- bende de cok var el ve ayaklarimda turşu tuzlu şeyler falan yememeye çalışıyorum birde uzun süre ayakta kalmamaya dikkat et ve bol bol su yürüyüş falan inşallah geçer doğumdan hemen sonra 🤦♀️
Melis47- Tugbaaelbr ayağımdaki ve yüzümdeki şişlik beni çok korkuttu dün acile gittik sabah 5 te eve geldik Gebelik tansiyonu çıktı bende bebeğin suyuda azalmış dedi ilaç başlayacaklar sonumuz ne olcak bilmiyorum iyiki fark ettim ölebilirdik bende bebeğimde gebelik zehirlenmesi sonucunda hayatımız tehlikeye girecekti Bunu tabi ben fark ettim çünkü Malesef Annem böyleydi 😔😢Doğuma Son 1 ay kala Gebelik tansiyonu çıkıyordu bendede oldu işte bakalım artık sıkı takibe alacak dr :(
Melis47- Melikeakkc doktora gittim yine tahlil sonuçlarım kötü çıktı KESK’e tek sorunum ödem olsaymış neler cıkmadıki bebeği acil alabilirler 1 haftaya
Tomris06 Melis47- Tabi aldirir ama ben midem icin yemeye başlayınca ayaklarımın sisinin falan da indiğini farkrttim
Melis47- mrvears mrvears merhaba malesef gebelik zehirlenmesinden dolayı 7 aralıkta 33 haftalık acil ameliyata alındım :( bak ailede varsa yaşayan bu durumu ırsilik oluyor sakın ihmal etme ama belirtin varsa de yine görün bırakma benim nefes darlığım vardı bogazda yutkunamama el yüz ayaklar şiş ateş burun tıkanıklığı baş agrısı tansiyon israrda protein kacagı bunlar oldu :((