Melis47- merhaba canım. tansiyonum bir gün yüksek çıktı şimdi normal çıkıyor idrarda protein çıktı ama çok değil eser miktarda dedi ebe. Bir de enfeksiyon çıktı Şu an hastanede yatıyorum takip amaçlı 24 saatlik idrar verdim sonucunu bekliyorum şişliğim var elim de ayağım da çok aşırı değil