Melis47- Kızlar bugün ayağıma bakınca bi anda çok korktum ayak bileklerim somon gibi yanlardan ödem olmuş çok korktum 33 haftalık oldum yeni başladı ne yapabilirim erkenmi başladı ödem yada sizde oldumu ?? 😰😰😰
Pirayem Melis47- bende de aynı haftalarda başladı ayak yüz el hepsi şişti tuzu azalttım bol su içiyorum 39. haftaya girdim ayaklarımda hala var ama eskisi kadar değil doğum sonrası geçer diyorlar
Melis47- Pirayem yüzüm ve ayaklarım balon gibi oldu :( az kaldı dayancaz n yplm ya bugunleride özleyecez ama Her zorluğun bi güzelliği var çok şükür yinede
Melis47- Aysun1983 annemlerde kalıyorum yani yemeklere katılan normal tuz işte çokta tüketmiyorum aslnda ama çok dinleniyorum çok hareketli mi olmam lazım
Aysun1983 Melis47- Melis47- belli aralıklarla ayaklarının 10-15 cm yukarı kaldırıp bekle ve ayak egzersizleri yap birde vücuduna su tutacak unlu şekerli gıdalardan uzak dur ekmeği kepekli ya da siyez falan kullan ve biraz protein ağırlıklı beslen
Tomris06 Hep tuzdan oluyor inan ben tuzu azalttım ayaklarımın şişi o zaman indi. Yoksa balonun ustune basiyo gibi yürüyodum. Bol su iç ve kesinlikle tuzu azalt. Bi de haşlanmış patates yemeye çalış
Melis47- Tomris06 😰😰çok korktum zaten tmm tuz hiç ve hiç katmıyacam dikkat edicem haşlanmış patatesi bilmiyordum oda kilo aldırmazmı karbonhidrat degilmi :(
Tomris06 Melis47- Tabi aldirir ama ben midem icin yemeye başlayınca ayaklarımın sisinin falan da indiğini farkrttim
Melis47- Melikeakkc yüzüm bile şişti benim psikolojim çok bozuldu pazartesi kan vericem kendimi rahatsız hissediyorum gebelik zehirlenmesinden korkuyorum
Melis47- Aysun1983 tmm bunları yapıcam 1 hafta baklm nasıl olcam ona göre devam edicem ama bende bi anda kilo artışı oldu ayaklarda ödem yüzde şişlik boğazda agrı gebelik zehirlenmesi belirtilerim var çok korkuyorum 😨 😔
mucizemhu Melis47- ayaklarında çok fazla yok ama ellerim davul gibi uyuşmuş gibi kollarım bazen çok ağrıyor 😒
Melikeakkc Melis47- canım gebelik zehirlenmesi ciddi bişey sadece ödemle anlaşılmaz diğer belirtilerine de bak varsa bence paArtesiyi bekleme hastane için yasak geçerli değildir yani bişey olmaz. Bende ödem var ama diğer o belirtiler yok. Çok tuzlu şeyler tüketiyorsan da ödem fazla olur.
Aysun1983 Melis47- gebelik zehirlenmesi hakkında hiç bir bilgim yok cnm benim sen doktoruna git bi danış derim
Melis47- Melikeakkc dün acile gittim gebelik tansiyonu çıktı bende 16 ya 10 du tansiyonum dr ilaç başlayacak iyiki gitmişim bebeğin duyumda azalmış dedi dr ne yapcam bilmiyorum
Melikeakkc Çok hareketsizsen ödem olur. Ödem için birçok sebeb var bende bu hafta içerisinde bu kadar şiştim önceden yoktu seviniyordum şişmicem diye ama Son aydayız bi anda demeli bu ay çıkıyor
Melis47- Melikeakkc acile gittim iyiki gitmişim gebelik tansiyonu çıktı bende sabah saat 5 te eve geldik doktor ilaç başlayacak
Zuhal1 Melis47- benim 20 haftalarda başladı trambozdan şüphelendiler hastanede yattım sıkıntı çıkmadı benim bacaklarımın üstü aşırı şişti wcye bile gidemiyordum ağrısını anlatamam doğum yaptım 10 gün iğne yaptım kendime anca indi bol bol dinlen csnım hiç iş yapma