MerveBostann aynıydı canım öğrendiğimden beri lekelenmem vardı 3 haftalık öğrendim önce bir buçuk kutu iğne kullandım artık oturamıyordum sonra hap olarak içmeye başladım sonrada uzun süredir de fitil olarak kullanıyorum doktorumun dediğine göre fitil olarak daha etkiliymiş. 11 hafta oldum şükür halada kullanıyorum. fitilde tek sıkıntım yeni yeni kaşıntı yanma yaptı pişik gibi acıyor çözemedim temizliğe dikkat ediyorum ama fitilden heralde ama işe yarıyor hergün olan lekelenmem azaldı 🤲