BerrusMom MerveBostann bende kullanıyorum kahverengi lekelenmem var 1 haftadır devam ediyor ara ara.Çarşamba gününden beri sabah akşam içiyorum :( doktorumu değiştireceğim pek memnun değilim yarın başka yerden randevu aldım bakalım hayırlısı Allahtan 🤲
Gmz2018 MerveBostann merhaba bende 11 haftalığım kese içinde kanama var progestan verdi dr.um 2 hafta sonra gel dedi hafta başı gidecem inşallah ama kasıklarımda çok ağrı oluyor ayakta durma etme dedi fitil olarak kullanmamı söyledi
Uykulugebe MerveBostann fitil olarak kullanırsan daha etkili olur. Bende kanama yok ama 5 aylıktan beri kullanıyorum plasentam aşağıda olduğu için. 34 haftaligim bu arada
bulutiko MerveBostann amin inşallah iyi düşün iyi olur allahın izniyle seninde ilaç etki edicektir bence hayırlısıyla atlatırsın🙏🏻