MerveBostann Kizlar 6+6 haftalik gebeyim kesemin etrafinda hafif kanama varmis doktor bu hapi verdi siz nasil kullandiniz etkisini hemen gosterir mi dusuk tehlikesini gecirir mi
Bebegimibeklerken22 MerveBostann vajinal yolla kullandım canım ama ağızdan da kullanılıyor doktorun hangisini önerdi
Merrvvee MerveBostann yeni kullanmaya başladım aynı senin gibi kanama alanı görünüyor ve leke geliyor
Haticeyuce31 MerveBostann geçirir canim merak etme ayni durum oğlumda vsrdi kese çevresinde yoğun kanama vardi ama dıştan yoktu 1 bucuk ay progestan kullandım hamd olsun bir sktni olmafi oglum simdi 2yasinda 😊
Aysun1983 MerveBostann bende kullanıyorum 9.haftada lekelenme başladı 14+3 şu an lekelenme yok ama hala devam dedi doktorum fitil olarak alıyorum
MerveBostann Bebegimibeklerken22 2 turlu de kullanabilirsin dedi ben de vajinal kullanmayi dusunuyorum
-Ozlemcelik388 Bende fitil olarak kullanıyorum gebeligimin ilk haftalarindan beri şuan 24+2 haftalık olduk.
Bebegimibeklerken22 MerveBostann vajinal daha etkili oluyormuş ben baştan ağız yoluyla kullandım çok baş dönmem oldu sonra vajinal kullan daha etkili dedi doktorum
Nozcan Bende vajinal yolla kullandım ilk gebeliğimde düşük olduğu için bu gebelikte kullanmamı önerdi 1-1.5 Aydır kullanıyorum en etkili vajinal yolla oluyor
Sen1meleksin MerveBostann vajinal yoldan fitil olarak kullandım bende fitil olarak kullanınca herhangi bir yan etki görmedim canım
bulutiko MerveBostann benimde aynı şekildeydi en başından beri kullanıyorum ama bu hafta gittim 12. Hafta oldu ve kanama kanalları yok olmuş doktorum biraz daha kullan nolur nolmaz çünkü bi zararı yok bu ilacın dedi şimdilik biraz daha devam edicem
bulutiko MerveBostann amin inşallah iyi düşün iyi olur allahın izniyle seninde ilaç etki edicektir bence hayırlısıyla atlatırsın🙏🏻