Handnn mucizemm_3 üzülmeyin mağazaya götürün iade edin ama paranızı değil karşılığında para çeki şeklinde alın kalan kısmınıda ekstra snra kullanırsınız 😄
Burcu1903 asaf-2021 gayet guzel canim benim esim calistigi icin herseyi ordan aldm nerdeyse. kaliteli ve bircok marka secenegi var suan fiyatlarda baya guzel
NurSema01 Ben ebebekten 5li organik pamuk hastane çıkışı aldım ama çok küçük gibi normal 10lu aldığım hastane çıkışıyla karşılaştırıyorum minnacık kalıyor ebebekten aldığım 🤨 kalitesi güzel ama
NilGrl NurSema01 ayy hangi markaydı. Bende bi tane hastan çıkışı aldım 10 lu o da mı çok küçük olur ki 🤷🏼♀️ Olmazsa bi de
NurSema01 NilGrl hellobaby organik kutulu 5li yenidoğan hastane çıkışı yazıyor zıbının üzerinde dream away yazıyor sarı bi ayı ve ay var
Ltf3053 Srplhrgl 1 ay var aşağı yukarı aramızda inşallah memnun kalırım ve paylaşırım sizinle de iyi ya da kötü diye
istanbul3434 Srplhrgl trendyol indiriminden 3lusunu 89 liraya almistim en fazla tanesi 30a dusuyor her yerde, bulmusken kacirma derim
NilGrl NurSema01 hello baby öyle yorumlara yazarlar genelde ben e bebekten başka bi markadan aldım umarım 2-3 kere giyerler 😊
minnie123 Heyecandorukta BİM’e önümüzdeki cuma gelecek bazı bebek kıyafetleri onlardan almak istedim ama pandemiden dolayı hamile halimle kendimi riske atmak da istemiyorum erkenden o yüzden bu ebebek indirimi güzel denk geldi 2li altlardan aldım 2li uzun kol body yelek hırka çorap aldım gayet de uygun fiyatlıydı hepsi ve ihtiyaçlarımdı 😇 güzel günlerde giyer bebişim inşallah
Zeys Srplhrgl içeriği temiz deterjan kullan bence canım granül sabun tercih et derim duru granül klasik olanı kullanıyorum ben kokusu da mükemmel kalıntı fln da bırakmıyor