Kızlar size en önce şunu söyleyeyim eğer 4.5.6. ayinizda falansaniz acele etmeyin bence çünkü ben bile çok bisey almama rağmen bazılarını giydiremeyecegim gibi duruyor çünkü 30. Haftadayim doktor boyu baya uzun olcak dedi yenidoğanlar da 50 cm alıp elinizde kalmasın gelisimine bakıp alın o tip şeyleri.Bana hediye aldı abimler oyle beğendim ki ama giydiremeyecegim gibi içim gidiyor sizin de hevesiniz kalmasın😔😔