eylmylk Heyecandorukta bence uygun. Normalde 150 160 olantakımlar 85 lira mesela. 5li çıkışlar 30lira zıbın setler 20 lira.. bi girin bakın derim ben de bu akşam aldım 3 tane 5li çıkış 1 tane10lu. Cinsiyetim belli olmadığı için çok bişey alamadım içim gitti😊
NilGrl NurSema01 hello baby öyle yorumlara yazarlar genelde ben e bebekten başka bi markadan aldım umarım 2-3 kere giyerler 😊
kplmn İnternetten almaya çalışıyorum ama ödeme yaptırtmıyor sizde bu şekilde sorun yaşadınız mı ödeme yaptırdığı saat aralığı var mı acaba
NilGrl kplmn bi kaç kere deneyin bende öyle alabildim. Bir de uygulamasını indirin isterseniz daha kolay oluyor.