merveklyc bende 6+3 üm. Kırmızı kanamam oldu progestan kullandım kahverengine döndün ama ara ara kahverengi olarak devam ediyor. Ama bende anlamadım niye kesilmiyor. Doktoru aradım ilacı kullan kırmızı kan kesilmezse iğne yaparız dedi ama kahve olarak nadir devam ediyor. Korkuyorum inşallah bişey olmaz bebeklere. Bende yatmaktan sıkıldım hangi şekilde yatıyorsunuz, artık yattığım pozisyon bile endişelendiriyor yanlış mı yatıyorum diye..