heyecanlabrkle ben de 13+6 da oluk oluk kanamayla hastaneye gittim önce anlamadılar şehir dışındaydım progestan ilaç ve iğne verdiler geldiğimde doktorum plasenta aşağıda dedi kanama kesilmeyince açıklık başladı rahimde ve serklaj yaptırdım şu an 16+3üm kanama yok bebek iyi istirahat ediyorum ama🙈