Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim kanamalarım ve lekelenmem oluyor.Özellikle tuvalete gittigimde.Bir gün hastanede yattım hicbisey bulamadılar ultrasonda bebeğin kalbi atıyor kanama alanı yok dediler.Bugün yine gittim aynı şekilde neden olduğunu bulamadılar.Böyle benim gibi olan var mı?