Emine1234 o gün bende çok endişelenmiştim ama dayanamadım gerçekten 15-20 dakika kadar yatabildim sonra kalktım hatta hastaneden çıkınca ihtiyaçlarımız vardı eve gitmeden biraz alışveriş yaptık falan eşimle 2-3 saat ayakta kaldım hafta sonuydu benim aşılamam pazartesi iş başı yaptım yani hiç yatmadım bile tutacak olduktan sonra tutuyor merak etmeyin.sizin olmama sebebi neydi bizim hiç bir sebep yoktu 2 sene olmadı doğal yollarla ilk aşılamada tuttu🙏 Darısı başınıza 🙏🙏