Kızlar selaaam :) ben de aşılama ile hamile kalanlardanim şu an 9+6′dayım. Öncelikle internette çok fazla olumsuz yorum göreceksiniz canınızı sıkmayın. Ben aşılama zamanı çok araştırma yaptım hep olumsuz sonuç gördükçe üzüldüm, umutsuzluğa kapıldım…
Ben goral f iğne kullandım sadece 1 yumurtam gelişti yüksek doza rağmen. Doktorum şansımın çok düşük olduğunu söyledi.
Aşılama sonrası 1,5 saat yatırdı beni, yatağın ayak kısmı daha yüksekteydi. Çişim geldi ama 2-3 saat zorla tuttum inat ettim.
Tam 15 gün sonra test verdim betahcg 47 çıktı gözlerime inanamadim benim için mucizeydi. İlkinde kalana rastlamamıştım hatta hiç umudum yoktu dediğim gibi.
Bu süreçte ağır kaldirmadim, hep dikkat ettim kendime.
Bu arada aşılama olduğum gün ve sonraki gün için doktorum sık sık ilişki tavsiye etti. Biz iki gün çok çalıştık hangisi tuttu bilmiyorum 🤭