HANIMlar benimde tokluk 180 lerde 170/160 .. doktor yürüyüş önerdi yemekten sonra ama hep yürüyüş yapamıyorum sertleşmeleri ağrılar oluyor . Yattığımda çok yüksek çıkıyor . Diyet listesine uyuyorum elimden geldiğince fakat , dahiliye bana bir çizelge verdi ona açlık tokluk yazıyorum yürüyüş yaparsam normal sevide ama yapmazsam çıkıyor kağıtta neredeyse hep normal gibi dırsada onlar yürüyüşten sonraki düşük tokluklar . Ee ben sonra ne yapacağım hep yürüyüş yapamıyorum fırlıyor yatınca da .