Gmz_11 evet pompa daha rahat tabiki.. zaten taktırınca siz geri çıkarmak istemeyeceksiniz rahatlığından dolayı :) yükselme düşme elbette oluyor daha fazla kontrol edebiliyorsun. Sezeryan doğum yaptım dr hep sezeryan dedi ama diyabet olup normal doğum yapanlarda var. Sağlıkla doğsunda nasıl olduğu önemli değil diye düşündüm ben :)