Benim de çok yüksekti hem gebelikten önce hem de yakın zaman önce hastanede yattım beslenme ile düşürdüler simdi ben de orada iyi tecrübe sahibi oldum cok dikkat ediyorum yükselmemesi icin.Doktor bana yüksek şeker bebeğin ilk haftalarda gelişimini etkiler ileriki haftalarda şişman ya da çok zayıf doğmasına neden olur dedi ama ilk haftalardaki tabi ki daha tehlikeli bebeğin beyni kasları vs gelişmez dedi çok çok dikkat etmelisin yeme düzeninle düşür