Duygucoban canim benim de ilk oglum 2 kilo dogdu 10 gun kuvozde kaldi.eve geldiğinde hic bisey bilmiyordum.hic emmedi hep mamayla beslendi.zor gunlerdi ama Allah veriyor kolaylığını esimle birlikte birbirimize destek olarak buyuttuk simdi 5 yaşında.gobek fitigi oldu ikinmaktan aglamaktan.bir şekilde gunler geciyor bir bakiyorsun gozunun onunde buyumus.Allah sana kuvvet versin hic bisey düşünme ona senden daha iyi bakabilecek kimse yok unutma sen iyi ol ki oda iyi olsun