Merhaba arkadaslar 26 gunluk bi kizim var 33 haftalik. 24 gun kuvozde kaldi ve bizim birlikte ikinci gunumuz dun gayet iyi gecti bugun biraz aglasmali😊 sukur uysal bi bebek ama biraz kucuguz iki gundur 0 uykua geziyorum ailem yanimda bakacak olan kisi cok ama ben korkudan birakamiyorum acaba kusarmi acaba gormezmiyim uyku uyuyamiyorum kuvozde emzige alismis acaba emzik ters doner bogulurmu kafayi yemek uzereyim ortada ters giden bi durum yok ama ben ole degilim lohusa kafasimi bilmiyorum suan 1950 gramiz kilo alimi bakimi vs yasayan bu donemleri atlatan annelerimiz varmi aramizda