hafsa0211 bende kistik higroma vardı ve başka sorunlarda vardı 12.hafta gebeliği
sonlandırdılar prof. Doç. Perinologlarada gittim bir çok doktora gösterdim kistik higromaya yaşama şansı vermediler kist her kontrolde artıyordu zaten, iyi bir doktora gidip komtrol olursa en azından vericeği olumlu olumsuz kararda içi daha rahat olur hakkında hayırlısı olsun🤲🏻İnşallah yanlış tanıdır allah yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻Çok zor bir durum çok iyi anlıyorum😔