Mayisbali ben ilk gebeligimde yaşadım canım 4 aylık filandı devlet hastanesi bi tane dedi araştırmaya sevketti orasi iki tane kist var dedi hemen sonlandırmak istediler ama biz izin vermedik canı veren Allah dedik sonra özele gittik orasi da üç tane dedi yine umudumuzu kaybetmedik kendiliğinden geçer dediler bir ay sonra kontrole gittiğimde hiç bisey kalmamıştı hiç bi zaman aldırmayı düşünmedim sınav diye düşündüm ve Allahima şükürler olsun şimdi oğlum 5 yasında biraz uzun oldu ama bi doktorla yetinmeyin başka yerlere de gidin canı veren Allah onun nasibini de verir umudumuzu kaybetmeyin