Mayisbali canım banada beyninde kist var dediler ayrıntılı ultrasyonda geçtiğini söylediler hiç korkmasın bol bol dua etsin şu an 40 haftalığım çok şükür sadece kızımı bekliyoruz. Badem çok tüketmiştim ben muz falan kendini üzerse kötü düşünürse bebeğede zararı var hiç yıpratmasın Rabbim yardımcısı olsun onu çok iyi anlıyorum ben sabahlara kadar ağladığımı biliyorum. İnternette neler araştırdım ama her denilene inanamasın Rabbime dua etsin 🤲 inşallah geçer 🤲