Nazomi hiç bir şekilde korkmayın bende burda okudum çok korkmustum cumartesi oldum spinal sezeryan ama hiç bir şekilde ne sonda ne spinal iğnesi ne karna bastırma ne ilk ayağa kalkma anlatılanlar gibi asla değil içiniz tamamen ferah olsun insAllah ve sizde bitiyor iş hep dua edin içinizden ve güçlü olun yoksa kendinizi salarsaniz kötü düşünürseniz acicak zor diye düşünürseniz kolay olanda zor oluyor ben hep iyi düşündüm korksam da hiç burda anlatılanlar gibi değil dikişler illaki acıyor sonuçta kesildi dikildi ama dayanilmicak gibi bisi hiç yok ben bir hafta olmadı daha şuan hiç sezeryan olmuş gibi değilim ki bünyem aşırı zayıftır kendimden toparlayamam diye korkarken siz hiç korkmayın yine olsa yine girerim çok keyifliydi o anlar çok başkaydı ferah olun… Ha bende sadece baş ağrısı dönmesi sorunu oldu onuda kafanızı çok sallamayın çok döndermeyin iğneden sonra ama oda beni hafif etkiliyor çok hareket edersem oluyor durduk yere olmuyor onuda yarın kontrolum var doktora sorucam geçici birseydir diye düşünüyorum hemen atılmaz ister istemez.