Nazomi canm korkulacak bişey yok illaki agrı sızı birilerine ihtiyacın olacak kolay değil doğum yapıyorsun bunları kötü olarak değil iyi olarak düşün agrım olacak ama gececek diye kendine söyle.. ayaga kalkarken wc de filan sürekli derin nefes al ver rahatlatıyor herkes de bir olmuyo benim ilkim cok kolaydı ikinci biraz zor gecti yeni dogum yaptım bol bol kayısı suyu sıcak corba iç iyi geliyor mümkün oldugunca aksam 9dan sonra bişey yeme içme bulantı kusma yemekten dolayı oluyo miden boş olması lazım bebekte hemen cıkıyo yanına getiyorlr