Kızlar çok korkuyorum yarın sabah sezeryan kararı aldık ama belden uyuşmalı sezeryan içime bi korku düştü işte bazı şeyler hissediliyor falan sonrasında baş ağrısı çok oluyor falan diye duyumlar aldım o anda acı hissediliyormu çok mu zor oluyor baya ürkütücü gelmeye başladı 😥yapanlar bi yardımcı olabilir misiniz?Lütfen sanırım biraz rahatlamaya ihtiyacım var..Bebekle hiçmi ilgilenemiycem ya gerçekten çok korku yaşamaya başladım sabah olmaz bana şimdi 😢