Tartiya çıkmak istemiyorum psikolojim bozuldu resmen kendimi düzeltmem lazım 20+2 olduk ama 10 kg aldım şok içindeyim sabahları azıcık bulantı oluyodu okadar öyle yediğimi çıkarmalar falan olmadı rahat geciyo çok şükür 🤲🏻ama hiç kilo alamayan ben nasıl bukadar hizli gittik aklım almiyo korku sardı 😥😥😥