sennur26 benim şu an ki aklım olsa diyetisyenle yoluma devam ederdim bence öyle bişey yap günde iki tane meyveden fazlada yeme kilo ayrı şeker ayrı bela olur bi düzen tutturmaya çalış canım yoksa ilerleyen zamanda önünü alamazsın, tabi ki bebek daha önemli ama sana depolanıyor şu an yağlar o yüzden dikkat et