sennur26 Merhabaa🙋🏻♀️ Ancak yazabildim :) doktorum kilom için gayet ideal dedi hiçbir sorun yok dedi bu haftalardan sonra daha hızlı alabiliriz kilo buna dikkat edicez protein ağırlıklı beslenicez karbonhidrat daha az olacak dedi ve beslenme listesi hazırladı bana..yani endişe etmemize gerek yokmuş 3-4 kilo aldık diye 💃🏻 Bundan sonrası dikkat edilirse sorun yok olması gerektiği gibi ilerlediğimi söyledi.