18 haftada 3 kilo aldım. Herkesin hamileliği, bünyesi farklı. Sağlıklı beslendiğiniz ve aşırıya kaçmadığınız sürece kimsenin ne dediğini umursamayın. Ben 36 bedendim hamilelik öncesi. Herkes daha 2 kilo aldığım dönem moralimi bozunca doktorumla konuştum. Doktorum kilon fazla olmadığı için biraz hakkın var ama gayet normal gidiyorsun, yine de dikkat et demişti. 80 kiloyla başlasan hiç alma derdim dedi. Üstelik ilk haftalarda herkes kilo vermiyor. Aksine kusmadığım ve tuvalete çıkma problemi yaşadığım için için ilk trimesterde 2 kilo almıştım. Velhasıl hamilelik hayatta kilo almaktan tek keyif alınan dönem belki de biz kadınlar için. Aşırıya kaçmadan bunun keyfini çıkarın bence. Önemli olan doğum sonrası çabuk toparlanmak. Kendinize güveniyorsanız dert etmeyin. Bebişler sağlıkla gelsin de yeter ki. 🥰