Duru999 evet işte canım bende 34+3 üm 26 haftadan beri bebeğim çok aşağıda rahimim de defalarca incelip tekrar kalınlaştı, baya bi şeyler yaşadım, herkes normal doğurursun diyor banada ama işte Allah büyük nasıl hayırlısıyla öyle olsun hepimiz için inşallah🙏🏻💜