BusraGndz Dün sabah hastanede kontrolüm vardı ve doktorum parmak ucu kadar açılman var dedi dün geceden beride uyuyamıyorum zaman zaman sancı geliyor ve bulantımda var 40+2 haftalığız artık ağrı bacağıma atıyor normal bir durum mu
imran1029 BusraGndz ben de 40+3 um geceleri kalçam ve bacaklarım uyuşuyor ara ara alt karnıma sancı giriyor belim sırtım ağrıyor ama yaklaşık 39 haftadan beri böyleyim ha doğdu ha doğacak diye miadını tamamladı sancıdan çok artık doktor kontrolü bekler oldum 😊ilk gebelik ha bide 3 cm açılmam vardı 39 haftada
BusraGndz imran1029 allah sağlıklı bir şekilde elimize almayı nasip etsin inşallah tüm hamişlerin ben bu gece sabaha kalmaz doğururum diyordum ama yok içerde keyifler yerinde dün yatış yapılcaktı suni ile doğum dedi son anda ikna ettim bişeyde sormak istemiyorum biliyorum gel yatış yapalım diycek doktorum çok iyi ama çok zorlanıcağımı söyledi 😔
Oykununannesi55 HappyMom .bizde 37+1 olduk regl ağrısı gibi ağrım oluyor sadece bebek kanala girmiş dedi doktor
Dilhannn Suanda gene var belime vuruyo kan ve su geksin diye bekliorum da yokkk illa gekmesi mi gerekiyor onun
Deletedmom95 Dilhannn benimde belimden vuran sızı devam ediyor. Sancılarının sıklaşması gerek 5 dk nın altına düşen karnında sertleşmeler varsa gidebilirsin. Herkeste nişan önce gelmiyor. Kimi doğum esnasında kimi doğumdan 1 hafta önce geliyor. Onu bekleme sadece sancılarına bak.
Zehradurdu 29+3 günlük olduk agrılardan duramıyorum kasıklarma alt tarafıma belime cok vuruyor.. Bebepin gelişimi iyi hareketli bebek agrımın üstüne onun hareketleri tekmesi artk duramayacak hale geldim.. Erken dogum riskimde yok.. Ne yapacm off
Tgcprngll HappyMom ben 34+4 haftadayim adet ağrısı gibi sancım oluyor gün içerisinde kasıklarımda belime kadar vuruyor doktorum dikkatli ol dedi sadece erken doğum riskim varmış her an doğacak diye korkuyorum