ecemmp- sagol canım sanada geçmiş olsun benim 4 haftalikken hafif pembe kanamam oldu benim transfer olmadan 1 hafta önce günde 2 defa progestan iğne vurulsun daha sonra transfer olduğum gün düşük için günde 3 defa iğne yapiyorum göbekten 3 defa da vajinal fitil kullaniyorum kan sulandirici vitamin baya bi ilaç kullaniyorum benim daha önce 3 düşügum var ve 10 yıldan sonra gelen bebek rabbim herkezin evladını sagsaglim kucagina almayı nasip etsin