Kuyumcu __Hasretim_ ben suan folık asit coraspırın prolutex ıgne gobekten sabah aksam oksapar ıgne gunde bır tane sabah ıkı aksam ıkı estrofem hap bırde üç günde bir progestan kalcadan ıgne kullanıyorum canm
__Hasretim_ Kuyumcu aa aynı ilaçları kullanıyoruz canım sadece iğne farklı ben hibor kullanıyorum göbeğim morardı deri altında beze oluştu iğnelerden sendede oldumu normalmiş sanırım
Kuyumcu __Hasretim_ ay olmazmı olmazmı cok canım acıyor artık vuruken ama sağlıklı olsunda razıyım karnım mosmor ve bezeler var bendede kucagımıza alınca unutucaz bunları
Afyonlu Kuyumcu aynen beni de yakıyor 😁acayip ben bide 5 güne bir pruloton vurunuyorum oda acayip bisey çok canini yakiyo
Kuyumcu Afyonlu onu bılmıyorum ben kalcadan progestan vuruluyorum bazen cok agrı yapıyor bazende hıc hıssetmıyorum sanırım yapana göre degısıyor 😁
Afyonlu Kuyumcu olabilir kullandığımız iğneler ilaçlar ağır rabbim hayırlısı ile tamamina erdirsin de her acıya katlaniriz insallah